«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 14 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі​
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 14 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»​

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аналитикалық есеп мектепалды даярлық сынып №14 ЖОББМ

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласының № 14 жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мектепке дейінгі ұйымның өзін-өзі бағалауы туралы талдамалық есеп.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың қолжетімділігі мен өзгермелілігін қамтамасыз ету, қолайлы, қауіпсіз және жайлы білім беру жағдайларын жасау үшін мектепке дейінгі ұйымдар құрылады. «№14 жалпы білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесінде мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытатын мектепке дейінгі дайындық сыныптары жұмыс істейді.

Оқушылардың жас тобы – балалар – 5 жас.

2022-2023 оқу жылында мемлекеттік білім беру стандартына (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы) сәйкес оқу жылының басында аралас жас принципі бойынша аралас жас тобын қабылдау жүргізілді.

Барлық топтар стандартты ережелерге сәйкес жасақталған.

2023-2024 оқу жылында мемлекеттік білім беру стандартына (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы) сәйкес күнтізбелік жылдағы жас кезеңдері бойынша аралас жастағы топ қабылдау жүргізілді.

Барлық топтар стандартты ережелерге сәйкес жасақталған.

2024-2025 оқу жылында мемлекеттік білім беру стандартына (Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы) сәйкес күнтізбелік жылдағы жас кезеңдері бойынша аралас жастағы топ қабылдау жүргізілді.

Барлық топтар стандартты ережелерге сәйкес жасақталған.

2022-2023 оқу жылына топ саны 5 жыл – 2 топ (бір қазақ, бір орыс тобы).

2023-2024 оқу жылына топтардың саны 5 жастағы балалар – 2 топ (бір қазақ, бір орыс тобы).

2024-2025 оқу жылына топ саны 5 жастағы балалар – 2 топ (бір қазақ, бір орыс тобы).

5 жастан асқан балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың Үлгілік оқу жоспарының (бұдан әрі – МКК) негізінде мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытылатын мектепке дейінгі дайындық сыныбына арналған Жұмыс оқу жоспары әзірленуде.

Жұмыс оқу жоспары жыл сайын жасалады және тамыз айында өтетін мектептің педагогикалық кеңесінде бекітіледі.

2022-2023 жылдары мектепалды даярлық сыныптарындағы (оқыту мемлекеттік және орыс тілдерінде жүргізілетін) оқу процесі: - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, - Білім және ғылым министрлігінің Республикалық білім және тәрбие және білім беру министрлігінің бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 (14.10.2022 ж. өзгерістер мен толықтыруларымен) - үлгілік оқу бағдарламасы 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394, - «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және мектепке дейінгі білім беру сыныптарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру туралы» нұсқаулық-әдістемелік хат 2022 ж.

2023-2024 оқу жылында мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытатын мектепалды даярлық сыныптарындағы оқу-тәрбие процесі: - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына; Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 (14.10.2022 ж. өзгерістер мен толықтыруларымен) - үлгілік оқу бағдарламасы 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394. - «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және мектепке дейінгі білім беру сыныптарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру туралы» нұсқаулық-әдістемелік хат 2023 ж.

2024-2025 оқу жылында мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытатын мектепалды даярлық сыныптарындағы оқу-тәрбие процесі: - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына; Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 (14.10.2022 ж. өзгерістер мен толықтыруларымен) - үлгілік оқу бағдарламасы 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394. - «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында және мектепалды даярлық сыныптарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру туралы» нұсқаулық-әдістемелік хат 2024-2025 о. ж.

Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылы 5 тамызда № 29031 тіркелді) бұйрығына сәйкес 2022-2023 оқу жылында оқу жылының басындағы жас ерекшеліктеріне қарай топтар құрылды.

Мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар (қазақ тобы) – 18 бала.

Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылы 5 тамызда No 29031 тіркелді) бұйрығына сәйкес 2023-2024 оқу жылында топтар күнтізбелік жылға жас ерекшеліктеріне қарай құрылады.

Мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар (қазақ тобы) – 16 бала.

Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылы 5 тамызда No 29031 тіркелді) бұйрығына сәйкес 2024-2025 оқу жылында топтар күнтізбелік жылға жас ерекшеліктеріне қарай құрылады.

Мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар (қазақ тобы) – 27 бала.

Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылы 5 тамызда № 499 тіркелді) бұйрығына сәйкес 2022-2023 оқу жылында оқу жылының басындағы жас ерекшеліктеріне қарай топтар құрылды.

Мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар (орыс тобы) – 13 бала.

Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылы 5 тамызда № 499 тіркелді) бұйрығына сәйкес 2023-2024 оқу жылында топтар күнтізбелік жылға жас ерекшеліктеріне қарай құрылады.

Мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар (орыс тобы) – 14 бала.

Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылы 5 тамызда No 499 тіркелді) бұйрығына сәйкес 2024-2025 оқу жылында топтар күнтізбелік жылға жас ерекшеліктеріне қарай құрылады.

Мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар (орыс тобы) – 26 бала.

Мектепке дейінгі ұйым өз жұмысын келесі кезеңге ұйымдастырады: 1 қыркүйектен 31 мамырға дейін – оқу жылы, 1 маусым мен 31 тамыз аралығында – жазғы сауықтыру кезеңі. Мектепке дейінгі дайындықты аяқтаған тәрбиеленушілерді мектепке дейінгі ұйымнан шығару 31 мамырда жүзеге асырылады. Оқушыларды бір жас тобынан екіншісіне ауыстыру ағымдағы күнтізбелік жылдағы (2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022-2023 оқу жылындағы 2020 жылғы 32 тамыздағы № 32 бұйрығына сәйкес) ағымдағы жылдың 1 тамызынан 31 тамызына дейін жүзеге асырылады 8).

2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына сәйкес Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру мерзімі 5 жыл, оқушы бір жас тобында 1 жыл.

2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына сәйкес Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру мерзімі де 5 жыл, оқушы бір жас тобында 1 жыл.

2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына сәйкес Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру мерзімі де 5 жыл, оқушы бір жас тобында 1 жыл.

2022-2023 оқу жылынан бастап Типтік бағдарламаның мазмұнын игеру келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылатын, тәрбиеленушілердің жеке тұлғасын жан-жақты дамытуға бағытталған мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұнын енгізу арқылы қамтамасыз етіледі: - дене дамуы;

- коммуникативті дағдыларды дамыту;

- танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту;

- шығармашылық қабілеттерін, зерттеушілік әрекетін дамыту;

- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту.

Балалардың дене дамуы, коммуникативті, танымдық, зияткерлік, шығармашылық қабілеттерін, зерттеушілік қабілеттерін дамыту, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмысының бағытын ескере отырып, ұйымдастырылған іс-шараларды біріктіру арқылы жүзеге асырылады .  Интеграциялық принципті жүзеге асыру балалардың біртұтас даму жүйесін құруға, танымдық белсенділікті арттыруға, қоршаған әлемді тұтас қабылдауды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

«№14 жалпы білім беретін мектеп» МД мектепке дейінгі білім беру мекемесінде 1-сыныпқа оқушыларды қабылдағанға дейін мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарын меңгерудің барлық мерзімдері сақталады. Іс-әрекеттің жағымды жағы – оқушылардың мектепке дейінгі дайындық сыныбынан мектептің бірінші сыныбына тұрақты көшуі.

Меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуы, ұзақтығы және каникул кезеңдері Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 363 «Білім беру ұйымдарының екінші оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңінің басталуын айқындау туралы» бұйрығымен 2022-2023 о.ж бекітілген.

2022-2023 оқу жылында 1. 2022-2023 оқу жылының басы 2022 жылдың 1 қыркүйегі;

2. Мектепалды даярлық сыныптарында оқу жылының ұзақтығы 35 оқу аптасын құрайды;

3. Оқу жылындағы демалыс кезеңдері: күз – 7 күн (2022 жылғы 31 қазаннан 6 қарашаға дейін қоса алғанда), қыс – 9 күн (2022 жылғы 31 желтоқсаннан 2023 жылғы 8 қаңтарды қоса алғанда), көктемгі – 9 күн (2023 жылғы 18 наурыздан 26 наурызды қоса алғанда);

қосымша мерекелер – 7 күн (2023 жылғы 6 ақпаннан 12 ақпанды қоса алғанда).

Меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуы, ұзақтығы мен каникул кезеңдері Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2023 жылғы 4 қазандағы № 304 «2022-2023 жылғы қорытынды оқу жылының басталу және аяқталу күндерін айқындау туралы» бұйрығымен бекітіледі.

2023-2024 оқу жылында 1. 2023-2024 оқу жылының басы 2023 жылдың 1 қыркүйегі;

2. Мектепалды даярлық сыныптарында оқу жылының ұзақтығы 34 оқу аптасын құрайды;

3. Оқу жылындағы каникул кезеңдері: күз – 7 күн (2023 жылғы 30 қазаннан 5 қарашаға дейін қоса алғанда), қыс – 10 күн (2023 жылғы 29 желтоқсаннан 2024 жылғы 7 қаңтарды қоса алғанда), көктемгі – 11 күн (204 жылдың 21 наурызынан 31 наурызына дейін);

қосымша мерекелер – 7 күн (2024 жылғы 5-11 ақпанды қоса алғанда).

Меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан орта білім беру ұйымдарында 2024-2025 оқу жылының басталуы, ұзақтығы және каникул кезеңдері Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2023 жылғы 4 қазандағы № 304 «2023-2024 жылғы қорытынды оқу жылының басталу және аяқталу мерзімін айқындау туралы» бұйрығымен бекітіледі.

2024-2025 оқу жылында.

1. 2024-2025 оқу жылының басталуы 2024 жылдың 1 қыркүйегі;

2. Мектепалды даярлық сыныптарында оқу жылының ұзақтығы 34 оқу аптасын құрайды;

3. Оқу жылындағы каникул кезеңдері: күз – 7 күн (2024 жылдың 28 қазанынан 3 қарашасын қоса алғанда), қыс – 10 күн (2024 жылдың 30 желтоқсанынан 2025 жылдың 8 қаңтарын қоса алғанда), көктемгі – 11 күн (202 жылдың 21 наурызынан 31 наурызына дейін);

қосымша мерекелер – 7 күн (2025 жылғы 10-16 ақпанды қоса алғанда).

(Әдістемелік ұсыныстарға 3-қосымшаға сәйкес кесте қоса берілген).

Оқу-әдістемелік жұмыс.

Тәрбие және оқыту нәтижелері бойынша мазмұндық өлшемдер: - жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған іс-шаралардың мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкестігі Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларына сәйкестігі.

«Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабының 6-тармағына және 14-бабының 1-тармағына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (бұдан әрі – Бағдарлама) Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2020 жылғы 3 тамыздағы № 28 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес әзірленді мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің стандарттары» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт). Мектепке дейінгі ұйым өз қызметін 1 қыркүйек пен 31 мамыр – оқу жылы (бұдан әрі – Бағдарлама) аралығында (бұдан әрі – Бағдарлама) Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Бағдарламаның мазмұнын меңгеру кезеңіне дейін ұйымдастырады.

Жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдастырылған іс-шаралар мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының талаптарына толық сәйкес келеді.

- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарымен және білім беру бағдарламаларымен (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) білім беру қызметін жүзеге асыру 1) Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты» (ҚР 2022 ж. бұдан әрі Стандарт деп аталады);

2) Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 11 тамыздағы No 385 (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде No 29329 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген Тиісті үлгідегі және түрдегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларына қосымша (бұдан әрі – Үлгі);

3) «Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі No 394 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша үлгілік оқу жоспарлары (бұдан әрі – Үлгілік оқу жоспарлары);

4) Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы No 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (бұдан әрі – Үлгілік оқу жоспары).

Педагогикалық ұжым күтілетін нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған мақсаттар мен міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді: - әрбір баланың әлеуетін жан-жақты дамыту және ашу оның мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жүзеге асырылады;

– балалардың құқықтарын қорғау, өмірін қорғау және денсаулығын нығайту қамтамасыз етіледі;

– салауатты өмір салты негіздері, өмір қауіпсіздігі дағдылары, қимыл-қозғалыс, бейімделу, коммуникативті, әлеуметтік-эмоционалдық, танымдық дағдылар, өзіне, отбасына, құрбыларына, қоршаған әлемге адамгершілік қатынасы, оқушылар арасындағы қарым-қатынас мәдениеті, ұлттық өзіндік сана, азаматтық, патриоттық сезім негіздері қалыптасады;

– оқушылардың физикалық, интеллектуалдық, танымдық-сөйлеу, көркемдік-эстетикалық, шығармашылық қабілеттері дамиды;

– Отанға, ана тіліне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;

– баланың мектепке физикалық, психологиялық, эмоционалдық және әлеуметтік дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасалады.

Мектепалды даярлық сыныптарындағы оқу-тәрбие процесі келесіге сәйкес жүзеге асырылады: перспективалық жоспар;

циклограмма;

оқушылардың жетістіктерін бақылау;

Әр балаға жеке даму картасы жүргізіледі, сақталады.

Перспективалық жоспар жылына бір рет оқу жылы басталғанға дейін білім беру қызметкерлерімен жасалады. Ұзақ мерзімді жоспарда Үлгілік оқу жоспарында қарастырылған әрбір ұйымдастырылған іс-шараның бір айға арналған міндеттері айқындалады. Перспективалық жоспарға сәйкес тәрбие беру циклограммасы әр апта негізінде жасақталады.

Жоспарлау талаптары: жүйелілік пен жүйелілік принципін сақтау, бағдарлама мазмұнына сәйкес балалардың сапалы, толыққанды дамуы үшін жағдайды қамтамасыз ету, инновациялық технологияларды пайдалану, сапалы жоспарлау үшін пәндік-дамыту ортасын қалыптастыру.

Жұмыс оқу жоспарының негізінде денсаулықты сақтайтын білім беру режимінің сақталуын ескере отырып, ұйымдастырылған іс-шаралардың (бұрын ұйымдастырылған оқу іс-шараларының) кестесі жасалады.

Күн тәртібі балалардың мекемеде өткізетін уақытын ескере отырып анықталады.

Оқушылардың жеке тұлғасын жан-жақты дамыту келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады: - дене дамуы;

- коммуникативті дағдыларды дамыту;

- танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту;

- шығармашылық қабілеттерін, зерттеушілік әрекетін дамыту;

- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту.

Жоғарыда аталған дағдылардың қалыптасуы мектепке дейінгі ұйымның, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмысын ескере отырып, балалардың әр түрлі түрлері (ойын, мотор, танымдық, шығармашылық жұмыс) арқылы, соның ішінде қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық, мәдени және әлеуметтік нормаларға және қауіпсіз мінез-құлық ережелерін қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады.

Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда мұғалімдер келесі принциптерді басшылыққа алады:

- ойын арқылы оқу;

- балалар әрекетінің түрлерін біріктіру арқылы балаларды дамыту (ойын, қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, эксперимент, балалардың өз бетінше әрекеті, өзіне-өзі қызмет көрсету).

Мектеп жасына дейінгі балалардың жан-жақты дамуы үшін ұйымдасқан іс-шаралар тек топтық бөлмеде, кілемде отыру (жату), таза ауада (ауа райы жағдайына байланысты), балалардың мүдделерін ескере отырып, балалардың денсаулығын сақтау үшін қолайлы жағдайда жүзеге асырылады. Осы мақсатта тәрбиешілер әр баланың жасына сай толыққанды тұлға болып қалыптасуы мен қалыптасуына, денсаулығын сақтау мен нығайтуға, салауатты өмір салтын қалыптастыруға уақтылы жағдай жасауға бағытталған шаралар кешенін әзірледі, олар әдеттегі сәттер мен ұйымдастырылған іс-шараларда қолданылады: ырғақты пластика, динамикалық үзілістер, белсенді және спорттық ойындар, дене шынықтыру жаттығулары, дене шынықтыру, д ертегі терапиясы.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш білім беру арасындағы білім беру, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен сабақтастық принциптерін қамтамасыз ету мақсатында жұмыстың негізгі бағыттарын қамтитын бағдарлама жасалды. Бұл бағдарлама мектепалды даярлық сыныптарының педагогтары мен тәрбиешілері арасындағы ынтымақтастық пен іскерлік байланыстарды, мектептегі білім беруге дайындық мәселелері бойынша психологиялық-педагогикалық білімді жетілдіру бойынша ата-аналармен және мұғалімдермен жұмысты; біріктірілген оқу процесіне балаларды мектеппен таныстыру және оған деген оң көзқарасты тәрбиелеу бойынша жұмыстың әртүрлі нысандарын қосу; балалардың өмірлік тәжірибесін байыту үшін пәндік дамытушы орта құру және оны дидактикалық тапсырмалардың жаңа мазмұнына сәйкес дер кезінде түрлендіру.

Пәндік-кеңістіктік дамыту ортасы мектеп жасына дейінгі балалардың мектепке деген қызығушылығын арттыруға көмектеседі. «Мектеп» рөлдік ойынының атрибуттары, мектеп туралы иллюстрациялар, «Не жетіспейді», «Мектепке керек-жарақтарды ата», «Кімге жұмысқа не керек» дидактикалық ойындары бар.

Мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізудің сәттілігі тек топтар мен сыныптарда ғана емес, сонымен қатар отбасында да жағымды эмоционалдық микроклиматты құруға тікелей байланысты. Ата-аналармен толыққанды қарым-қатынасты ұйымдастыру және отбасын біртұтас білім беру кеңістігіне тарту педагогтар үшін міндетті шарт болып табылады. Ата-аналар бақылаушы емес, оқу процесінің қатысушылары болып табылады.

Ата-аналармен жұмыс жасауда ата-аналармен байланыс орнатуға, олардың назарын оқу-тәрбие процесіне аударуға бағытталған, ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа форматтары және қарым-қатынастың дәстүрлі емес түрлері қолданылды, мұнда ата-аналар өз баласын жақсы білуі, оны басқа, жаңа ортада көруі, мұғалімдермен және басқа ата-аналармен өзара әрекеттесуі керек. Жеке және топтық консультациялар беріледі, сондай-ақ ұйымдастырылған іс-шаралардың бейнежазбаларын және кейіннен талқылау арқылы күнделікті сәттерді қарау ұсынылады.

Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру ашықтық, ынтымақтастық, толық өзара сенім және формализмнің болмауы принциптеріне негізделген.

Мектепке дейінгі тәрбиешілер жұмыстың әртүрлі формаларын пайдаланады: олар балалар жұмыстарының көрмелерін, спорттық мерекелер мен іс-шараларды, конкурстарды, театрландырылған қойылымдарды, ата-аналар жиналыстарын ұйымдастырады, онда мұғалімдер ата-аналарды баланың жұмысымен және жеке карточкаларымен таныстырады.

Мұғалімдер жаңа патриоттық сананы қалыптастыруға бағытталған іс-шаралар өткізіп, оның барысында Қазақстан, адамгершілік, өзін-өзі тану туралы өлеңдер мен әндер орындалды. «Біздің ата-анамыз не істейді?», «Менің отбасымның дәстүрлері», «Мектепке дейінгі тәрбиенің бастауыш біліммен сабақтастығы, атап айтқанда 1-сынып жетекшілерінің жұмысымен сабақтастығы» тақырыбында шеберлік сағаттары ұйымдастырылды, мұнда сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, логопедтер, педагогикалық психологтар оқушылардың жұмысын көрсетеді, яғни оқушыларды ұйымдастырудың қазіргі кезеңде қандай деңгейде екенін көрсетеді жеке балалар карталарының көмегі.

Қорытынды:

Барлық ұйымдастырылған іс-шаралар мектепке дейінгі ұйымда санитарлық-эпидемиологиялық нормаларды ескере отырып, санитарлық-эпидемиологиялық ережелерге сәйкес жүзеге асырылады және Мемлекеттік білім беру стандартына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес келеді.

Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы. 2022-2023 оқу жылы.

Балаларды мектепке дайындау бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес әзірленген.

Бағдарлама балалардың мектепке барар алдында сәтті бейімделуі және бастапқы мүмкіндіктерін теңестіру үшін жағдай жасауға бағытталған. Ол балалардың әлеуетін, «жақын даму аймағын» ашуға, балаларды қарым-қатынастың жаңа әлеуметтік формаларына қосуға жағдай жасауға, оларды ойыннан оқуға көшуге дайындауға бағытталған және 5-6 жас аралығындағы балаларға арналған.

Бағдарламаның мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың жаңа білім беру жағдайларына сәтті бейімделуі және білім берудің бір деңгейінен екіншісіне қолайлы өтуі үшін жағдай жасау.

Бағдарламаның міндеттері:

- білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттері бар студенттердің физикалық, интеллектуалдық және тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар жасау;

- оқушылардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін және өмір қауіпсіздігі дағдыларын дамыту;

Оқушылардың қозғалыстық бейімделуін, қарым-қатынасын, эмоционалдық, әлеуметтік және танымдық қабілеттерін дамыту;

Отанға, ана тіліне деген сүйіспеншілікке, ұлттық болмыс пен азаматтық негіздеріне, отансүйгіштікке тәрбиелеу;

Баланың мектепке физикалық, психологиялық, эмоционалдық және әлеуметтік дайындығын дамыту және тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету.

Бағдарлама келесі курстардан тұратын және құрылымы мынадай бейімделу сабақтарының жүйесін ұсынады:

- дене шынықтыру – 3 сағат

- сөйлеуді дамыту - 2 сағат

- математика негіздері - 3 сағат

- көркем әдебиет - 2 сағат

- сауат ашу негіздері - 3 сағат

- қазақ тілі - 2 сағат

- қоршаған ортамен таныстыру - 2 сағат

- сурет салу, модельдеу,

жапсыру - 2 сағат

- музыка – 2 сағат.

Сабақты өткізу формалары: ойын және өнімді іс-әрекет, шығармашылық іс-әрекет, құрастыру, модельдеу, жеке жұмыс, топтық және жұптық жұмыс.

Жалпы білім беретін мектептің мектепке дейінгі білім берудің дайындық сыныптарының жұмыс оқу бағдарламасы мынадай құжаттар негізінде әзірленді: - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы No 348 «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты» бұйрығына 1-қосымшаға сәйкес;

- «Тиісті үлгідегі және үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы No 595 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидалары ;

- «Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы No 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары ;

- м.а. бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік оқу жоспары) сәйкес жүзеге асырылады. «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499.

Студенттердің оқу жүктемесінің максималды көлемінің критерийлері: - студенттердің оқу жүктемесінің максималды көлеміне қойылатын талаптардың сақталуы және сақталуы.

Ұйымдастырылған іс-әрекет – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 16 тамыздағы 2012 жылғы 2012 жылғы № 169 қаулысымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру мақсатында мұғалімнің балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлері (ойын, қимыл-қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, өз бетінше) арқылы күндізгі уақытта ойын түрінде ұйымдастыратын кіріктірілген сабақ Тәрбие және оқыту» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама), оның ішінде балалардың бойында қазақ халқының ұлттық құндылықтарын, отбасылық құндылықтарды, патриоттық сезімді, Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, оларды қауіпсіз еңбек тәртібі мен мәдениетіне баулу, еңбек тәртібін сақтау, еңбек тәртібін сақтау тәртібімен таныстыру.

Басқа тілдерде оқытатын топтарда мемлекеттік тілді меңгеру үшін күндізгі уақытта мұғалімге балалармен бірге балалармен Үлгілік бағдарламада белгіленген сөздік қорын зерделеу, балалардың әр түрлі іс-әрекеттерінде оқушылардың ауызекі келісілген сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрімен таныстыру, белсенді сөйлеу мәдениеті мен сөйлеу мәдениетін байыту, белсенді сөйлеу мәдениеті мен шеберлігін арттыру ұсынылады.

Оқу процесінде уақыт ән айтуға, музыка тыңдауға, ән жаттауға, музыкалық және ырғақты қимылдарға,  музыкалық іс-әрекет түрлеріне бөлінеді.

2022-2023 оқу жылындағы жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Білім және ғылым министрінің» Мектеп және ғылым министрінің «Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 348 бұйрығы, «Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Апталық академиялық жұмыс оқу жүктемесі Мектепке дейінгі тәрбие және оқытудың типтік оқу жоспарына сәйкес «Қазақстан Республикасының білім беру және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195) өкімдеріне, оқушылардың білім беру жұмыстарының максималды көлемі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың максималды көлеміне өзгерістер енгізу туралы. халыққа арналған балалар (5 жаста).

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылы. Мектепалды даярлық сыныбы (қазақ тобы)

Білім салалары және оқу       пәндері/Ұйымдастырылған оқу қызметі

Мектепалды

сынып

Жалпы жүктеме сағаттар

 

 

Апталық

Жылдық

І

Денсаулық

3

3

99

1

Дене шынықтыру

3

3

 

ІІ

Коммуникация

9

9

297

2

3

4

5

Сөйлеуді дамыту

2

2

66

Көркем әдебиет

2

2

66

Қазақ тілі

2

2

66

Сауат ашу негіздері

3

3

99

ІІІ

Таным

5

5

165

6

Математика негіздері

3

3

99

7

Қоршаған ортамен танысу

2

2

66

ІV

Шығармашылық

3

3

99

8

Сурет салу

1

1

33

9

Музыка

2

2

66

V

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

25-30 минут

 

Барлығы

20

20 сағат/660

           

 

 

2022-2023 оқу жылы. Мектепалды даярлық сыныбы (қазақ тобы)

 

№ п/п

*Организованная деятельность/Детская деятельность

Предшкольный

класс

Общая нагрузка,

часы

 

 

Недельная

Годовая

І

Здоровье

3

3

99

1

Физическая культура

3

3

 

ІІ

Коммуникация

9

9

297

2

3

4

5

Развитие речи

2

2

66

Художественная литература

2

2

66

Казахский язык

2

2

66

Основы грамоты

3

3

99

ІІІ

Познание

5

5

165

6

Основы математики

3

3

99

7

Ознакомление с окружающим миром

2

2

66

ІV

Творчество

3

3

99

8

Рисование

1

1

33

9

Музыка

2

2

66

V

Продолжительность организованной деятельности

25-30 минут

 

Итого

20

20 часов/660

           

 

Ескерту: Ұйымдастырылған іс-әрекет – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 16 тамыздағы № 4-қосымшасындағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының» мазмұнын іске асыру үшін балалардың әр түрлі іс-әрекеттері (ойын, қимыл-қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, өз бетінше) арқылы мұғалім күндізгі уақытта ойын түрінде ұйымдастыратын кіріктірілген сабақ Тәрбие және оқыту» (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама), оның ішінде балалардың бойына қазақ халқының ұлттық құндылықтарын, отбасылық құндылықтарды, патриоттық сезімді, Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, оларды еңбекке баулу, мәдени-тұрмыстық тәртіп пен қауіпсіздік ережелерін ескере отырып, міндеттерін қамтиды.

Басқа тілдерде оқытатын топтарда мемлекеттік тілді меңгеру үшін күндізгі уақытта мұғалімге балалармен бірге балалармен Үлгілік бағдарламада белгіленген сөздік қорын зерделеу, балалардың әр түрлі іс-әрекеттерінде оқушылардың ауызекі келісілген сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрімен таныстыру, белсенді сөйлеу мәдениеті мен сөйлеу мәдениетін байыту, белсенді сөйлеу мәдениеті мен шеберлігін арттыру ұсынылады.

Оқу процесінде уақыт ән айтуға, музыка тыңдауға, ән жаттауға, музыкалық және ырғақты қимылдарға, балалардың шуыл аспаптарында ойнауға және басқа да музыкалық іс-әрекет түрлеріне бөлінеді.

2022-2023 оқу жылындағы мектепке дейінгі дайындық сабағының жұмыс оқу жоспары 2022-2023 оқу жылындағы «Білім және ғылым министрінің» білім беру және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 тамыздағы № 348 «Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығы негізінде жасалды (бұдан әрі - деп аталады) Стандарт ретінде) мектепке дейінгі тәрбие және оқытудың томдық оқу жоспарына сәйкес «Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие және оқытудың типтік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 (бұдан әрі - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығы) (бұдан әрі - ТУУ-дың бұйрығы) (Сыныптар) 5 күндік жүктеме үшін 20 сағат, ал негізгі білім беру қызметінің  ұзақтығы 25-30 минутты құрайды.

Мектепке дейінгі ұйымда балалардың жасын ескере отырып, оқу жылының басына құрылады; мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар.

Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы. 2023-2024 оқу жылы.

 Балаларды мектепке дайындау бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес әзірленген.

Бағдарлама балалардың мектепке барар алдында сәтті бейімделуі және бастапқы мүмкіндіктерін теңестіру үшін жағдай жасауға бағытталған. Ол балалардың әлеуетін, «жақын даму аймағын» ашуға, балаларды қарым-қатынастың жаңа әлеуметтік формаларына қосуға жағдай жасауға, оларды ойыннан оқуға көшуге дайындауға бағытталған және 5-6 жас аралығындағы балаларға арналған.

Бағдарламаның мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың жаңа білім беру жағдайларына сәтті бейімделуі және білім берудің бір деңгейінен екіншісіне қолайлы өтуі үшін жағдай жасау.

Бағдарламаның міндеттері:

- білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттері бар студенттердің физикалық, интеллектуалдық және тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар жасау;

- оқушылардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін және өмір қауіпсіздігі дағдыларын дамыту;

Оқушылардың қозғалыстық бейімделуін, қарым-қатынасын, эмоционалдық, әлеуметтік және танымдық қабілеттерін дамыту;

Отанға, ана тіліне деген сүйіспеншілікке, ұлттық болмыс пен азаматтық негіздеріне, отансүйгіштікке тәрбиелеу;

Баланың мектепке физикалық, психологиялық, эмоционалдық және әлеуметтік дайындығын дамыту және тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету.

Бағдарлама келесі курстардан тұратын және құрылымы келесідей бейімделу сабақтарының жүйесін ұсынады:

- дене шынықтыру – 2,5 сағат

- Қауіпсіз мінез-құлық негіздері – 0,5 сағат.

- сөйлеуді дамыту - 2 сағат

- Математика негіздері - 3 сағат

- көркем әдебиет - 2 сағат

- Сауат ашу негіздері - 3 сағат

- қазақ тілі - 2 сағат

- қоршаған ортамен таныстыру

- 2 сағат - сурет салу, модельдеу, жапсыру, құрастыру - 1 сағат

- музыка - 2 сағат.

Сабақты өткізу формалары: ойын және өнімді іс-әрекет, шығармашылық іс-әрекет, құрастыру, модельдеу, жеке жұмыс, топтық және жұптық жұмыс.

2023-2024 оқу жылы. Мектепалды даярлық сыныбы (қазақ тобы).

Білім салалары және оқу пәндері/Ұйымдастырылған оқу қызметі

Мектепалды сынып

Жалпы жүктеме сағаттар

 

 

Апталық

Жылдық

І

Денсаулық

3

3

99

1

Дене шынықтыру

2,5

2,5

82,5

2

Қауіпсіз мінез-құлық

0,5

0,5

16,5

ІІ

Коммуникация

9

9

297

3

4

5

6

Сөйлеуді дамыту

2

2

66

Көркем әдебиет

2

2

66

Қазақ тілі

2

2

66

Сауат ашу негіздері

3

3

99

ІІІ

Математика

3

3

99

7

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

3

3

99

ІV

Шығармашылық

3

3

99

8

Сурет салу

0,25

0,25

8,25

9

Мүсіндеу

0,25

0,25

8,25

10

Аппликация

0,25

0,25

8,25

11

Құрастыру

0,25

0,25

8,25

12

Музыка

2

2

66

V

Әлеумет

2

2

66

13

Қоршаған ортамен танысу

2

2

66

VІ

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

25-30 минут

 

Жалпы

20

20 сағат/660

           

 

 

 

 

 

2023-2024 оқу жылы. Мектепке дейінгі дайындық сыныбы (орыс тобы)

 

№ п/п

*Организованная деятельность/Детская деятельность

Предшкольный

класс

Общая нагрузка, часы

 

 

Недельная

Годовая

І

Здоровье

3

3

99

1

Физическая культура

2,5

2,5

82,5

2

Основы безопасного поведения

0,5

0,5

16,5

ІІ

Коммуникация

9

9

297

3

4

5

6

Развитие речи

2

2

66

Художественная литература

2

2

66

Казахский язык

2

2

66

Основы грамоты

3

3

99

ІІІ

Математика

3

3

99

7

Формирование элементарных математических представлений.

3

3

99

8

Сенсорика

-

-

-

ІV

Творчество

3

3

99

9

Рисование

0,25

0,25

8,25

10

Лепка

0,25

0,25

8,25

11

Аппликация

0,25

0,25

8,25

12

Конструирование

0,25

0,25

8,25

13

Музыка

2

2

66

V

Социум

2

2

66

14

Ознакомление с окружающим миром

2

2

66

V

Продолжительность организованной деятельности

25-30 минут

 

Итого

20

20 часов/660

           

 

Ескертпе: Ұйымдастырылған іс-әрекет – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 16 тамыздағы № 4-қосымшасындағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының» мазмұнын іске асыру үшін балалардың әр түрлі іс-әрекеттері (ойын, қимыл-қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, өз бетінше) арқылы мұғалім күндізгі уақытта ойын түрінде ұйымдастыратын кіріктірілген сабақ Тәрбие және оқыту» (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама), оның ішінде балалардың бойына қазақ халқының ұлттық құндылықтарын, отбасылық құндылықтарды, патриоттық сезімді, Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, оларды еңбекке баулу, мәдени-тұрмыстық тәртіп пен қауіпсіздік ережелерін ескере отырып, міндеттерін қамтиды.

Басқа тілде оқытатын топтарда мемлекеттік тілді меңгеру үшін күндізгі уақытта мұғалімге балалармен бірге Үлгілік бағдарламада белгіленген минималды сөздік қорын меңгеру, балалардың әр түрлі іс-әрекеттерінде оқушылардың ауызекі келісілген сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен таныстыру, сөйлеу мәдениетін байыту, белсенді сөздік қорын, белсенді сөздік қорын байыту ұсынылады.

Оқу-тәрбие үрдісінде уақыт ән айтуға, музыка тыңдауға, ән жаттауға, музыкалық және ырғақты қимылдарға, балалардың шулы аспаптарында ойнауға және басқа да музыкалық іс-әрекет түрлеріне бөлінеді.

2023-2024 оқу жылындағы жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Білім және ғылым министрінің» Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 348 «Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 348 бұйрығы негізінде жасалды (бұдан әрі - Стандарт) Апта сайынғы академиялық жұмыс оқу жоспары Мектепке дейінгі тәрбие және оқытудың типтік оқу жоспарына сәйкес «Қазақстан Республикасының білім беру және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 бұйрығы. Білім және ғылым министрінің бұйрығы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығы) Оқушылардың білім беру жұмыстарының максималды көлемі питомниктің балаларына арналған оқу бағдарламаларында анықталады Жасы (1-2 жыл) және мектепке дейінгі жастағы балалар үшін (5 жыл).

Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы. 2024-2025 оқу жылы.

Балаларды мектепке дайындау бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес әзірленген.

Бағдарлама балалардың мектепке барар алдында сәтті бейімделуі және бастапқы мүмкіндіктерін теңестіру үшін жағдай жасауға бағытталған. Ол балалардың әлеуетін, «жақын даму аймағын» ашуға, балаларды қарым-қатынастың жаңа әлеуметтік формаларына қосуға жағдай жасауға, оларды ойыннан оқуға көшуге дайындауға бағытталған және 5-6 жас аралығындағы балаларға арналған.

Бағдарламаның мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың жаңа білім беру жағдайларына сәтті бейімделуі және білім берудің бір деңгейінен екіншісіне қолайлы өтуі үшін жағдай жасау.

Бағдарламаның міндеттері:

- мектеп жасына дейінгі балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау;

- білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттері бар оқушылардың физикалық, интеллектуалдық және тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар жасау.

- жоғары сапалы мектепке дейінгі тәрбиені қамтамасыз ету;

- азаматтық санаға, қазақстандық патриотизмге, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге, қоршаған табиғатқа, Отанға, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;

- Баланың жан-жақты дамуын қамтамасыз ету үшін отбасымен өзара әрекеттесу.

Бағдарлама келесі курстардан тұратын және құрылымы мынадай бейімделу сабақтарының жүйесін ұсынады:

- дене шынықтыру -3 сағат

- сөйлеуді дамыту - 2 сағат

- математика негіздері - 3 сағат

- көркем әдебиет - 2 сағат

- сауат ашу - 3 сағат

- қазақ тілі - 2 сағат

- қоршаған ортамен таныстыру - 2 сағат

- сурет салу, құрастыру, жапсыру, құрастыру 1 сағат

музыка- 2 сағат.

Сабақты өткізу формалары: ойын және өнімді іс-әрекет, шығармашылық іс-әрекет, құрастыру, модельдеу, жеке жұмыс, топтық және жұптық жұмыс.

2024-2025 оқу жылы. Мектепалды даярлық сыныбы (қазақ тобы).

Білім салалары және оқу пәндері/

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Мектепалды

сынып

Жалпы жүктеме сағаттар

 

 

Апталық

Жылдық

І

Денсаулық

3

3

105

1

Дене шынықтыру

3

3

105

2

3

4

5

Сөйлеуді дамыту

2

2

70

Көркем әдебиет

2

2

70

Қазақ тілі

2

2

70

Сауат ашу негіздері

3

3

105

ІІІ

Математика

3

3

105

6

Математика негіздері

3

3

105

ІV

Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекеті, зерттеу әрекеттері, еңбек іс-әрекеті.

2

2

70

7

Қоршаған ортамен танысу

2

2

70

ІV

Шығармашылық

1

1

35

8

Сурет салу

 

 

 

9

Мүсіндеу

 

 

 

10

Аппликация

 

 

 

11

Құрастыру

 

 

 

V

Музыка

2

2

70

12

Музыка

2

2

70

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы

25-30 минут

 

Жалпы

20

20 сағат/700

           

 

 

 

 

2024-2025 оқу жылы. Мектепалды даярлық сыныбы (орыс тобы).

 

№ п/п

*Организованная деятельность

/Детская деятельность

Предшкольный класс

Общая нагрузка, часы

 

 

Недельная

Годовая

І

Здоровье

3

3

105

1

Физическая культура

3

3

105

ІІ

Коммуникация

9

9

315

3

4

5

6

Развитие речи

2

2

70

Художественная литература

2

2

70

Казахский язык

2

2

70

Основы грамоты

3

3

105

ІІІ

Математика

3

3

105

7

Основы математики.

3

3

105

ІV

Познавательная, исследовательская, коммуникативная, трудовая деятельность.

2

2

70

8

Ознакомление с окружающим миром.

2

2

70

V

Творчество

1

1

35

9

Рисование

 

 

 

10

Лепка

 

 

 

11

Аппликация

 

 

 

12

Конструирование

 

 

 

V

Музыка

2

2

70

13

Музыка

2

2

70

V

Продолжительность организованной деятельности

25-30 минут

 

Итого

20

20 часов/700

           

 

Ескертпе: *Ұйымдастырылған іс-әрекет – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 1999 жылғы 2 тамыздағы № 4 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру үшін балалардың әр түрлі іс-әрекеттері (ойын, қимыл-қозғалыс, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, өз бетінше) арқылы мұғалім күндізгі уақытта ойын түрінде өткізетін кіріктірілген сабақ «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік бағдарлама), оның ішінде балалардың бойында қазақ халқының ұлттық құндылықтарын, отбасылық құндылықтарды, патриоттық сезімді, Отанға деген сүйіспеншілікті қалыптастыру, оларды мәдениетке дейінгі ұйымдастыру ережелерімен таныстыру .

Басқа тілде оқытатын топтарда мемлекеттік тілді меңгеру үшін күндізгі уақытта мұғалімге балалармен бірге Үлгілік бағдарламада белгіленген минималды сөздік қорын меңгеру, балалардың әр түрлі іс-әрекеттерінде оқушылардың ауызекі келісілген сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен таныстыру, сөйлеу мәдениетін байыту, белсенді сөздік қорын, белсенді сөздік қорын байыту ұсынылады.

Оқу-тәрбие үрдісінде уақыт ән айтуға, музыка тыңдауға, ән жаттауға, музыкалық және ырғақты қимылдарға, балалардың шулы аспаптарында ойнауға және басқа да музыкалық іс-әрекет түрлеріне бөлінеді.

2024-2025 оқу жылына арналған мектепалды даярлық сыныбының жұмыс оқу жоспары «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына және Ғылым министрінің 2024-2025 оқу жылына арналған № 300 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» бұйрығының негізінде әзірленді 95 "Білім берудің барлық деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі - Стандарт).

«Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 2 мамырдағы № 02 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес апталық оқу жүктемесінің көлемі. 195) Мектепалды даярлық топтарының (сыныптарының) балалары үшін 5 күндік оқу жүктемесі үшін 20 сағатты құрайды және негізгі оқу іс-әрекетінің (ОӘБ) ұзақтығы 25-30 минутты құрайды.

Мектепке дейінгі ұйымда жас топтары күнтізбелік жылда кәмелеттік жасқа толған балалардың жасын ескере отырып, оқу жылының басына құрылады; мектепалды даярлық сыныбы – 5 жастағы балалар 1. Оқушылардың білімін бағалау – мектеп жасына дейінгі балалар үшін оқу нәтижелерінің болуы, баланың дамуын бақылауды қамтамасыз ету және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқу-тәрбие процесінің тиімділігі туралы ақпарат алу, сондай-ақ әрбір баланың даму мониторингі, стандартты диагностикасының мазмұны бойынша мониторинг жүргізу (қыркүйектен басталады, аралық - қаңтарда және қорытынды - мамырда), бұл мүмкіндік береді:

- баланың жетістіктерін қадағалауға;

- балаларды тәрбиелеу мен дамытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету;

- түзету шараларын жедел-жоспарлау негізінде оқу процесін жетілдіру;

- баланың Бағдарлама мазмұнын игеру деңгейін анықтау.

2022-2023 оқу жылында қазақ тобының мектепалды даярлық сыныбында 18 оқушы, орыс тіліндегі мектепалды даярлық тобында 13 оқушы диагноз қойылды.

2022-2023 оқу жылының алғашқы мониторингінің нәтижелері «Бақылау парағына» енгізілді.

Бақылау барысында баланың физикалық, интеллектуалдық және жеке қасиеттері зерттеледі.

Мониторингтің негізгі мақсаты – әрбір баланың жеке даму ерекшеліктерін анықтау және қажет болған жағдайда баланың жеке басының әлеуетін барынша арттыру үшін тәрбие жұмысының жеке бағытын белгілеу.

- оқушылардың дамуын (бастауын) бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы. Бастапқы мониторингтен алынған мәліметтер негізінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету мақсатында әрбір оқушыға мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытылатын 31 «Баланы дамытудың жеке картасы» толтырылды. Аралық мониторинг 2023 жылға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру мониторингі бойынша әдістемелік ұсыныстарға сәйкес қаңтар айында өткізілді. Мониторинг нәтижелері «Бақылау парағында» толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде баланың жеке даму картасы толтырылады. Баланы дамытудың жеке картасының «Түзету шаралары» бөлімінде диагностикалық мәліметтер негізінде тәрбиешілер баланың одан әрі дамуы үшін шараларды толтырады.

- Үлгілік оқу жоспарының қосымшасына сәйкес балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып (қорытынды) оқушылардың жетістіктерін бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы Шағын орталықта және мектепалды даярлық сыныбында балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың жетістіктерін бақылау тұрақты негізде жүзеге асырылады. Қорытынды бақылау әсіресе маңызды, өйткені ол балалардың мүмкіндіктері мен жетістіктері туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

2022-2023 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында (қазақ және орыс топтары) 31 оқушы бар: Барлық балалар белсенді, көңілді, ақжарқын, ізденімпаз. Балалардың физиологиялық және интеллектуалдық мүмкіндіктері жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.

Бағаланатын кезеңдегі тәрбиеленушілердің дамуын бақылаудың (бастапқы) нәтижелері, бағаланатын кезеңдегі балалардың жасын ескере отырып, оқушылардың жетістіктерін бақылау нәтижелері (қорытынды) және бағаланатын кезеңдегі баланың жеке даму кестесі қоса беріледі.

 

Мектеп жасына дейінгі білім алушылар жыл қорытындысы бойынша айтарлықтай жақсы нәтиже көрсетіп отыр деген қорытынды жасауға болады.

2023-2024 оқу жылында қазақ тобының мектепалды даярлық сыныбында 16 оқушыға диагноз қойылды; Орыс тобы – 14 оқушы.

2023-2024 оқу жылының алғашқы мониторингінің нәтижелері «Бақылау парағына» енгізілді.

Бақылау барысында баланың физикалық, интеллектуалдық және жеке қасиеттері зерттеледі.

Мониторингтің негізгі мақсаты – әрбір баланың жеке даму ерекшеліктерін анықтау және қажет болған жағдайда баланың жеке басының әлеуетін барынша арттыру үшін тәрбие жұмысының жеке бағытын белгілеу.

- оқушылардың дамуын (бастауын) бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы. Бастапқы мониторингтен алынған мәліметтер негізінде жеке тәсілді қамтамасыз ету мақсатында әрбір балаға мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытылатын 30 «Баланың дамуының жеке картасы» толтырылды. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың 2024 жылға арналған үлгілік оқу жоспарының мазмұнын игеру мониторингі бойынша әдістемелік ұсыныстарға сәйкес қаңтар айында аралық мониторинг жүргізілді. Мониторинг нәтижелері «Бақылау парағында» толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде баланың жеке даму картасы толтырылады. Баланы дамытудың жеке картасының «Түзету шаралары» бөлімінде диагностикалық мәліметтер негізінде тәрбиешілер баланың одан әрі дамуы үшін шараларды толтырады.

 

- Үлгілік оқу жоспарының қосымшасына сәйкес балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып (қорытынды) оқушылардың жетістіктерін бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы. Қорытынды бақылау әсіресе маңызды, өйткені ол балалардың мүмкіндіктері мен жетістіктері туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

2023-2024 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында (қазақ және орыс топтары) 30 оқушы бар. Барлық балалар белсенді, көңілді, ақжарқын, ізденімпаз. Балалардың физиологиялық және интеллектуалдық мүмкіндіктері жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.

Жыл басында да алғашқы мониторинг жүргізіліп, бақылау парақтары толтырылды. Бастапқы бақылау негізінде әр балаға жеке карточкалар құрастырылды, онда мұғалім әр баламен жеке жұмыс жасау үшін түзету шараларының тапсырмаларын енгізеді.

Мектеп жасына дейінгі білім алушылар жыл қорытындысы бойынша айтарлықтай жақсы нәтиже көрсетіп отыр деген қорытынды жасауға болады.

2024-2025 оқу жылында қазақ тобының мектепалды даярлық сыныбында 27 оқушыға диагноз қойылды; Орыс тобы – 26 оқушы.

2024-2025 оқу жылының алғашқы мониторингінің нәтижелері «Бақылау парағына» енгізілді.

Бақылау барысында баланың физикалық, интеллектуалдық және жеке қасиеттері зерттеледі.

Мониторингтің негізгі мақсаты – әрбір баланың жеке даму ерекшеліктерін анықтау және қажет болған жағдайда баланың жеке басының әлеуетін барынша арттыру үшін тәрбие жұмысының жеке бағытын белгілеу.

- оқушылардың дамуын (бастауын) бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы. Бастапқы мониторингтен алынған мәліметтер негізінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету мақсатында әрбір балаға мемлекеттік және орыс тілдерінде оқытылатын 53 «Баланы дамытудың жеке картасы» толтырылды. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың 2025 жылға арналған үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру мониторингі бойынша әдістемелік ұсыныстарға сәйкес қаңтар айында аралық мониторинг жүргізілді. Мониторинг нәтижелері «Бақылау парағында» толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде баланың жеке даму картасы толтырылады. Баланы дамытудың жеке картасының «Түзету шаралары» бөлімінде диагностикалық мәліметтер негізінде тәрбиешілер баланың одан әрі дамуы үшін шараларды толтырады.

- Үлгілік оқу жоспарының қосымшасына сәйкес балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып (қорытынды) оқушылардың жетістіктерін бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы. Қорытынды бақылау әсіресе маңызды, өйткені ол балалардың мүмкіндіктері мен жетістіктері туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

2024-2025 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбында (қазақ және орыс топтары) 53 білім алушы бар. Барлық балалар белсенді, көңілді, ақжарқын, ізденімпаз. Балалардың физиологиялық және интеллектуалдық мүмкіндіктері жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.

Жыл басында да алғашқы мониторинг жүргізіліп, бақылау парақтары толтырылды. Бастапқы бақылау негізінде әр балаға жеке карточкалар құрастырылды, онда мұғалім әр баламен жеке жұмыс жасау үшін түзету шараларының тапсырмаларын енгізеді.

Мектеп жасына дейінгі білім алушылар жыл қорытындысы бойынша айтарлықтай жақсы нәтиже көрсетіп отыр деген қорытынды жасауға болады.

Қорытындылар мен ұсыныстар:

Соңғы 3 жылдағы өзін-өзі бағалау нәтижелері «№14 жалпы білім беретін мектебі» КММ мектепке дейінгі ұйым мен мектепалды даярлық сыныбы қызметінің сипаты мен мазмұны барлық қарастырылған көрсеткіштер бойынша Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына сәйкес келеді деп қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру құзыреттіліктерінің даму деңгейі жеткілікті деп бағаланады, оған педагогтардың кәсіби әлеуеті мен ұжымдық мақсат қоюдың арқасында қол жеткізілді.

Жаңартылған күні: 26.03.2025 10:37
Құрылған күні: 26.03.2025 10:37

Текст